Książka odbiorców to jeden z ważniejszych elementów serwisu transakcyjnego mBanku. W tym miejscu przechowywane są bowiem wszystkie kontakty, do których w wygodny i szybki sposób wysyłamy przelewy.
Wraz z udostępnieniem nowego serwisu transakcyjnego, klienci posiadający jednocześnie profil indywidualny oraz firmowy, mieli udostępnioną jedną książkę odbiorców, dedykowaną obu profilom. Dlatego wielu z Was zgłaszało nam potrzebę modyfikacji jej działania i jasnego rozdzielenia kontaktów na firmowe oraz indywidualne. Pierwsze zmiany wprowadziliśmy w grudniu 2015 r. Właśnie wtedy dla nowych firm zostały udostępnione Firmowe Książki Odbiorców. Od dziś z tej funkcji mogą korzystać już wszyscy przedsiębiorcy.
Co się zmienia?
Każdy przedsiębiorca ma oddzielne Książki Odbiorców:
- pierwszą - w profilu indywidualnym (dotychczasowa Książka Odbiorców),
- drugą – w profilu firmowym.
Jeżeli posiadasz kilka firm – każda ma własną, dedykowaną Książkę Odbiorców.
- Firmowe Książki Odbiorców są puste. Dlatego jeżeli chcesz realizować przelewy z rachunku firmowego do zapisanych odbiorców, musisz przenieść je do Firmowej Książki Odbiorców.
W tym celu możesz skorzystać ze specjalnie przez nas prostego narzędzia, pozwalającego na przenoszenie kontaktów z jednej książki do drugiej.
Z uwagi na Twoje bezpieczeństwo, w przenoszonych przelewach wyłączany jest znacznik zaufany. Możesz go włączyć edytując dany przelew po zaimportowaniu lub realizować przelewy potwierdzając je hasłami jednorazowymi.
![]() |
Dowiedz się jak wykonać przeniesienie kontaktów do Firmowej Książki Odbiorców |
Przyjemnego korzystania!