powrót

Zmiany w ofercie ubezpieczeń Assistance Auto24h, Dom24h oraz Opieka24h.

mBank - ważna informacjaInformujemy, że z dniem 1 października 2011 r. zmianie ulegnie miesięczna opłata z tytułu ubezpieczenia:

1. Assistance Auto24h
2. Assistance Dom24h
3. Assistance Opieka24h

 

 

 

Opłaty obowiązujące do 30 września br.:

 Opłaty z tytułu ubezpieczeń Assistance obowiązujące do 30 września 2011r.

Opłaty obowiązujące od 1 października br.:

Opłaty z tytułu ubezpieczeń Assistance obowiązujące od 1 października 2011r.

 

Ponadto informujemy, że z dniem 1 listopada 2011 r. nastąpi zmiana Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Assistance.

Zmiana Ogólnych Warunków Ubezpieczenia obowiązuje zarówno w stosunku do Klientów objętych już ochroną, jak i tych, którzy przystąpią do ubezpieczenia po dniu ich wejścia w życie.

Główne zmiany dotyczą zakresu ubezpieczeń Assistance w mBanku:

Assistance Auto24h

  • Ochroną ubezpieczeniową objęta jest awaria pojazdu w odległości powyżej 50 km od miejsca zamieszkania (dotyczy wariantu STANDARD oraz jednego zdarzenia w przypadku wariantu KOMFORT).
  • Zmianie ulega maksymalna wartość świadczenia przypadającego na jedno zdarzenie w ramach usprawnienia pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowania pojazdu (dotyczy wariantu KOMFORT i PREMIUM).
  • Do zakresu ubezpieczenia zostały dodane "Infolinia podróżna" oraz "Infolinia Tanie Zakupy" (dotyczy wszystkich wariantów ubezpieczenia).
  • Do zakresu ubezpieczenia została dodana usługa "Podróżny Serwis Concierge" (dotyczy wariantu PREMIUM).

 

Zapoznaj się z nowymi limitami świadczeń Ubezpieczenia Assistance Auto24h:

Zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Assistance Auto24h:

 

Assistance Dom24h

  • Odpowiedzialność Ubezpieczyciela w stosunku do zdarzeń skutkujących koniecznością organizacji usług specjalisty domowego rozpoczyna się po upływie 30 dni od daty rozpoczęcia się ochrony ubezpieczeniowej.
  • Odpowiedzialność Ubezpieczyciela w stosunku do awarii sprzętu RTV/AGD/PC skutkujących koniecznością organizacji usług specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD/PC rozpoczyna się po upływie 60 dni od daty rozpoczęcia się ochrony ubezpieczeniowej.
  • Zmianie ulega maksymalna wartość świadczenia przysługującego na jedno zdarzenie w ramach interwencji specjalisty domowego (dotyczy wszystkich wariantów ubezpieczenia).
  • Zmianie ulega liczba świadczeń przysługujących w roku ubezpieczeniowym w przypadku interwencji specjalisty w zakresie napraw sprzętu PC (dotyczy wariantu PREMIUM).
  • Do zakresu ubezpieczenia zostały dodane "Infolinia weterynaryjna", "Infolinia rodzinna" oraz "Infolinia Tanie Zakupy” (dotyczy wszystkich wariantów ubezpieczenia).
  • Do zakresu ubezpieczenia została dodana usługa "Domowy Serwis Concierge" (dotyczy wariantu PREMIUM).

 

Zapoznaj się z nowymi limitami świadczeń Ubezpieczenia Assistance Dom24h:

Zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Assistance Dom24h:

 

Assistance Opieka24h

  • W ramach wizyty lekarza pierwszego kontaktu lub pediatry w przypadku nagłego zachorowania obowiązuje udział własny Ubezpieczonego w wizycie lekarskiej w wysokości 30 PLN brutto (dotyczy wszystkich wariantów ubezpieczenia).
  • Ochroną ubezpieczeniową objęte są dzieci Ubezpieczonego w wieku powyżej pierwszego roku życia, jednak nie starsze niż 16 lat (dotyczy wariantu KOMFORT i PREMIUM).
  • Zmianie ulega liczba świadczeń związanych z wizytą pediatry w roku ubezpieczeniowym (dotyczy wariantu KOMFORT i PREMIUM).
  • Zmianie ulega liczba świadczeń związanych z wizytą lekarza pierwszego kontaktu w przypadku zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku w roku ubezpieczeniowym (dotyczy wariantu PREMIUM).
  • Do zakresu ubezpieczenia zostały dodane "Infolinia Tele-Maluch" oraz  „Infolinia Tanie Zakupy” (dotyczy wszystkich wariantów ubezpieczenia).
  • Do zakresu ubezpieczenia została dodana usługa "Domowy Serwis Concierge" (dotyczy wariantu PREMIUM).

 

Zapoznaj się z nowymi limitami świadczeń Ubezpieczenia Assistance Opieka24h:

Zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Assistance Opieka24h:

 

Przypominamy, że rezygnacja z ubezpieczenia może nastąpić w każdym momencie trwania ochrony ubezpieczeniowej. Ubezpieczony składa w tym celu oświadczenie o rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej na kolejny okres ubezpieczenia w formie pisemnej lub w kontakcie telefonicznym z mLinią.