Mija kolejny rok działalności mBanku. W drugie dziesięciolecie wkraczamy pod znakiem innowacji - a więc podobnie, jak 11 lat temu, gdy uruchamialiśmy pierwszy w Polsce wirtualny bank. Podsumowując ostatnie miesiące, nie sposób nie wspomnieć o nowościach w ofercie.
W styczniu promowaliśmy nowatorskie przelewy ekspresowe, które wdrożyliśmy do systemu transakcyjnego jako pierwszy bank na rynku. Dzięki tej usłudze pokazaliśmy, że pieniądze pomiędzy rachunkami w różnych bankach mogą być przesyłane ekspresowo w kwadrans - bez konieczności oczekiwania na standardowe sesje rozliczeniowe.
Kolejną nowością było udoskonalenie znanej już stałym Klientom mBanku kredytowej "Oferty dla Ciebie". Wprowadziliśmy możliwość otrzymania kredytu przez telefon i udoskonaliliśmy proces wzięcia kredytu przez internet. Zamiast podpisywać kolejną, papierową umowę, wystarczy zaakceptować warunki kredytu SMS-em. W ten sposób obalamy mit, że droga po kredyt wiąże się ze skomplikowanymi formalnościami.
W połowie roku postawiliśmy ważny krok w zakresie rozwoju bankowości mobilnej. Wprowadzając nową wersję serwisu mBank lajt i udostępniając aplikacje na iPhone’a i iPada ułatwiliśmy dostęp do eKONTA z urządzeń mobilnych. Nie mieliśmy wątpliwości, że aplikacje te znajdą uznanie Klientów, za co bardzo dziękujemy. W ciągu kilku tygodni udostępnimy więc kolejne mobilne rozwiązanie, tym razem dla użytkowników urządzeń z systemem Android. Wiemy, że na to rozwiązanie również czekacie.
Nie tylko strony mobilne mBanku przeszły lifting. Jesienią także główny serwis mBank.pl doczekał się nowej odsłony. W tym wypadku trudno jednak mówić tylko o zmianie wyglądu strony, bo w ramach projektu cały portal został napisany od nowa. Wzmocniliśmy również część społecznościową strony, dlatego możemy powiedzieć, że inni są tylko "na fejsie", za to mBank od wielu lat jest obecny także na blogu, czacie i bankowym forum.
W 2011 roku rozwijaliśmy się, nie tylko oferując kolejne usługi, ale i inwestując w jakość obsługi. Dzięki temu po raz kolejny otrzymaliśmy od internautów tytuł "Złotego Banku". Zdobyliśmy też m.in. nagrodę dla najlepszego banku internetowego w prestiżowym plebiscycie "Przyjazny Bank Newsweeka". Jesteśmy szczęśliwi i dumni!
Dziękujemy za kolejny wspólny rok zarówno tym Klientom, którzy są z nami od początku, jak i tym, którzy właśnie wypełniają wniosek o otwarcie eKONTA. :)