powrót

Zmiany w usłudze wpłat i wypłat gotówkowych dla Klientów mBanku w placówkach MultiBanku


Dopiero co wkroczyliśmy w Nowy Rok, a już wprowadziliśmy dla Was pierwsze pozytywne zmiany w usłudze wpłat i wypłat gotówkowych w placówkach MultiBanku. 

 

 


 Co się zmienia:

  • zniesione zostały progi kwotowe dla usługi, teraz możesz wpłacić lub wypłacić dowolnę kwotę. Dla walut EUR i USD nałożyliśmy jednak warunek, że usługa dotyczy jedynie banknotów,
  • usługa została rozszerzona na wszystkie placówki MultiBanku w Polsce (dotychczas Klienci mBanku mogli wpłacać i wypłacać pieniądze jedynie w wybranych placówkach MultiBanku).


Dlaczego warto korzystać z usługi:

  • nie stoisz w kolejce do bankomatu/wpłatomatu,
  • wpłacasz i wypłacasz nawet małe kwoty w walutach PLN, EUR i USD,
  • w przypadku większych kwot wpłacasz lub wypłacasz w jednej transzy,
  • duże kwoty, np. z uruchomionego kredytu gotówkowego wypłacasz bez potrzeby przelewania pieniędzy na konto w innym banku, bądź wypłacania w bankomacie,
  • wpłacasz walutę bezpośrednio na rachunek walutowy w EUR lub USD.


Jak wypłacić pieniądze w placówce MultiBanku?

Aby dokonać wypłaty należy zalogować się do serwisu transakcyjnego i wypełnić wniosek o wypłatę gotówki w MultiBanku (można to również zrobić korzystając ze stanowiska komputerowego w placówce MultiBanku) lub skontaktować się z mLinią pod numerem tel. 801 300 800 lub 42 6 300 800.


Po złożeniu wniosku można udać się do Placówki MultiBanku po wypłatę środków. Klient identyfikowany jest na podstawie numeru PESEL, dlatego niezbędne jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu. Jednocześnie należy pamiętać, że dokument okazany w Placówce podczas wypłaty musi być dokumentem ważnym, zgodnym z dokumentem zarejestrowanym w systemie Banku oraz podanym we wniosku.

Należy pamiętać, że dla wypłat o łącznej wartości równej bądź większej niż 20 000 PLN, a także dla wypłat walutowych obowiązują następujące terminy odbioru gotówki: 

 


1. Dla kwot 20 000 - 100 000 PLN:

  • zgłoszenie/awizacja do 10:30 - odbiór w kolejnym dniu roboczym po 14.00
  • zgłoszenie/awizacja po 10:30 - odbiór za dwa dni robocze po 14.00

2. Dla kwot równych i większych niż 100 000 PLN oraz dla wszystkich wypłat walutowych:

  • zgłoszenie/awizacja do 10:30 - odbiór za dwa dni robocze po 14.00
  • zgłoszenie/awizacja po 10:30 - odbiór za trzy dni robocze po 14.00


Jak wpłacić pieniądze w placówce MultiBanku?

Wpłata pieniędzy na eKONTO w placówce MultiBanku nie wymaga wypełnienia jakiegokolwiek wniosku – należy udać się z pieniędzmi z dokumentem zarejestrowanym w systemie Banku (dowodem osobistym lub paszportem) bezpośrednio do kasy. Brak numeru PESEL uniemożliwia wykonanie transakcji.

Przejdź na stronę internetową poświęconą usłudze i sprawdź listę placówek Multibanku, w których można skorzystać z usługi