Pierwszy etap tegorocznej edycji mFestiwalu – naszego konkursu na reklamę mBanku – powoli dobiega końca. Tylko do 5 września 2012 r. możecie jeszcze zgłaszać swoje propozycje spotów i billboardów reklamowych dla programu mSaver. W tej chwili do konkursu zgłosiliście już ponad 160 prac! A oto jedna z nich ;-)
Nawet jeśli sami nie posiadacie talentów artystycznych albo brak Wam czasu na kreatywne wyzwania, to warto odwiedzić stronę www.mFestiwal.pl, obejrzeć prace uczestników naszego konkursu i głosując na swoich faworytów docenić ich wysiłek i zaangażowanie! Pamiętajcie, że to przede wszystkim od Waszych głosów zależy, które filmy i billboardy znajdą się w finałowym etapie.
W mFestiwalu warto również komentować dzieła uczestników konkursu, bo za najciekawsze komentarze przyznajmy nagrody – słuchawki marki Philips oraz mBankowe kubki termiczne!
Do drugiego etapu przejdzie 25 billboardów i 25 filmów, które zgromadzą najwięcej głosów, a dodatkowo mBank może przyznać pięć „dzikich kart” uprawniających do udziału w II etapie dla prac, które zajęły dalsze miejsca, a mają w naszej ocenie spory potencjał.
Drugi etap to głosowanie jury konkursowego – każdy z pięciu jurorów zapozna się z wszystkimi 55 pracami i odda swoje głosy w obu kategoriach na 10 najlepszych prac (1. miejsce – 10 pkt, (…) 10. miejsce – 1 pkt).
21 września ogłoszeni zostaną zwycięzcy mFestiwalu 2012 – autor najlepszego filmu otrzyma nagrodę w wysokości 25 000 zł, a najlepszego billboardu – 10 000 zł. Nagrody otrzymają również autorzy prac, które zajmą drugie i trzecie miejsce w obu kategoriach.
A więc do dzieła – zgłaszajcie prace, komentujcie i głosujcie!