4 czerwca 2013 r., oprócz nowego serwisu transakcyjnego oraz oferty, Klienci mBanku zobaczą także odmieniony portal informacyjny.
W związku z tym informujemy, że w dniu 03.06.2013 r. od godziny 17:00 niedostępne będzie forum mBanku, a możliwość umieszczania komentarzy na blogu będzie ograniczona do czasu uruchomienia nowego serwisu.
Głównym celem piątej już odsłony portalu informacyjnego mBanku będzie wprowadzenie Klientów w świat nowej marki mBanku, która zmienia swój wizerunek i docelowo - jeszcze w tym roku - obejmie swoim zasięgiem pozostałe marki z Grupy BRE.
Portal ten na tle innych bankowych serwisów informacyjnych będzie się wyróżniał innowacyjną formułą komunikacji, opartą głównie na obrazie. Dzięki temu świat produktów bankowych zyskuje zupełnie inny wymiar, nieobecny do tej pory w Polsce
w takim zakresie.
Serwis został przebudowany również pod względem architektury informacji. Szczególną uwagę zwrócono na wyróżnienie elementów, z których Klienci mBanku korzystają najczęściej. Niektóre z nich, jak np. notowania - do tej pory umieszczone
w serwisie w kilku miejscach - zostały zagregowane w jedną większą sekcję. Dzięki temu skróci się czas dotarcia do potrzebnych informacji.
Docelowo, jeszcze w tym roku, premierowy portal mBanku będzie także pełnił rolę serwisów informacyjnych BRE Banku oraz MultiBanku i pod tym kątem był projektowany.
Co nowego w serwisie?
- Odświeżona szata graficzna, dostosowana do nowej identyfikacji wizualnej marki.
- Sekcja poświęcona nowemu segmentowi produktowemu - Ofercie Premium.
- Zintegrowana sekcja Aktualności - do tej pory klienci o głównych wydarzeniach dowiadywali się z bloga mBanku i wielu innych miejsc serwisu, np. stron poświęconych ofercie inwestycyjnej. W tej chwili wszystkie tego typu informacje znajdą się
w jednym miejscu. - Interaktywna stopka serwisu - z której klient błyskawicznie dotrze do najpopularniejszych stron w serwisie, takich jak: Aktualności, Wyszukiwarka bankomatów, Notowania walut, Pomoc, Kontakt.
- Nowa wyszukiwarka bankomatów i punktów naziemnych - zmieniony został nie tylko sposób interakcji z użytkownikami, ale wprowadzono wykrywanie lokalizacji użytkownika. Dzięki temu, bez wpisywania adresu, można natychmiast uzyskać informację np. o bankomatach w najbliższej okolicy.
- Pomoc - nowa wyszukiwarka tematów pomocy, a także odświeżenie i uaktualnienie informacji w bazie.
- Sekcja: serwis transakcyjny - opisująca funkcje dostępne w nowym serwisie transakcyjnym.
- Forum i Blog - zyskały nową warstwę interakcji z użytkownikiem, a także możliwość logowania przez portal społecznościowy Facebook.
- Zintegrowana sekcja notowań, w której oprócz walut, znajdą się także notowania funduszy inwestycyjnych oraz papierów wartościowych.
Mam nadzieję, że wiele osób będzie miło zaskoczonych nową formułą serwisu. Na ostatnim spotkaniu mRady spotkał się on
z ciepłym przyjęciem - myślę więc, że oczaruje także innych Klientów banku. :)
Pozdrawiam i do zobaczenia w nowym... serwisie ;)
Przypominamy, że od 04.06.2013 r. zmieni się również sposób logowania do serwisu transakcyjnego.