powrót

Zakończenie Konkursu PolecamBank

PolecamBank

Kolejna już edycja konkursu ”PolecamBank” dobiegła właśnie końca.
Konia z rzędem temu, kto wie, który to już raz wspólnie uczestniczyliśmy w tej zabawie!

Przez te wszystkie lata konkurs cieszył się niezmienną popularnością wśród Was – mBankowych Klientów - za co serdecznie Wam dziękujemy!  W zakończonej edycji udział wzięło aż 19 297 Uczestników, dzięki którym mBankowa społeczność, ceniąca maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych,  powiększyła się o kolejne 27 053 osoby.

Dziękujemy Wam za te 5 miesięcy wspólnej zabawy i gratulujemy 7 338 Laureatom, którzy otrzymają nagrody.
Aby sprawdzić, czy jesteś w ich gronie – sprawdź swój wynik, wpisując ostatnie 10 cyfr swojego rachunku w pole „sprawdź co wygrałeś” znajdujące się nad tabelą wyników.

 

Dodatkowe informacje dotyczące rozstrzygnięcia konkursu:

  • Prosimy o sprawdzenie czy Wasz adres korespondencyjny oraz numer telefonu zarejestrowane w systemie mBanku są poprawne i aktualne. Adres można samodzielnie zmodyfikować po zalogowaniu do systemu transakcyjnego. Aby sprawdzić i zmienić numer telefonu należy skontaktować się z mLinią pod numerem 801-300-800 lub 42-6-300-800.
  • Nagrody wysyłane będą między 3 marca a 3 kwietnia 2010 r., co wynika z regulaminu konkursu i związane jest z zakończeniem okresu wpływu ewentualnych reklamacji.
  • Jeśli Laureata konkursu nie będzie w domu a obecni będą inni domownicy mogący pokwitować odbiór, firma kurierska zostawi im nagrodę.
  • Jak co roku, niektórzy z Was będą zastanawiać się z pewnością dlaczego ich wyniku nie widać w tabeli. Dotyczy to tych Klientów, którzy nie wyrazili zgody na przetwarzanie ich danych osobowych przez mBank w celach promocji i marketingu, czego wymaga regulamin konkursu i o czym przypominaliśmy w sekcji Aktualności. Swojego wyniku nie znajdą także Ci z Was, którzy polecając mBank podawali 10 cyfr swojego rachunku biznesowego. Konkurs przeznaczony był tylko dla Klientów indywidualnych.
  • Wyniki Klientów, którzy zgłosili reklamację a nie otrzymali jeszcze rozwiązania może się zmienić, jeśli reklamacja będzie rozstrzygnięta na ich korzyć. W każdym przypadku Klient otrzyma informację zwrotną.