powrót

Mamy Godło Jakości Obsługi!

W lutym br. wszyscy mBankowcy cieszyli się z informacji, że "Złoty Bankier 2009" należy do nas.

Po miesiącu mamy okazję cieszyć się po raz kolejny! Tym razem doceniliście nasze starania Godłem Jakości Obsługi 2009. mBank zajął 1 miejsce w kategorii Banki za najwyższy poziom zadowolenia Klientów z obsługi, tym samym stając się najwyżej ocenianym Bankiem pod tym względem przez konsumentów w Polsce. mBank dołączył do listy stu najlepszych pod tym względem firm w Polsce.

Dziękujemy, że doceniliście dbałość o wysoką jakość obsługi oddając głosy w internetowym badaniu satysfakcji z procesów obsługi Klienta. Opinie i oceny konsumentów z całej Polski pozwoliły mBankowi na uzyskanie najwyższego wskaźnika zadowolenia Klientów z jakości obsługi oraz zajęcie pierwszego miejsca w całej branży.

 

Czym jest "Jakość obsługi"?

Program "Jakość obsługi" jest miejscem, gdzie Klient dokonuje własnej oceny jakości obsługi czy zakupionego towaru. Wzięte pod lupę zostają wielkie hipermarkety, banki, punkty serwisowe oraz małe osiedlowe sklepy i kawiarnie. Program obejmuje wszystkie kanały komunikacji, którymi Klienci mogą kontaktować się z daną instytucją. Ocena dokonywana jest na stronie www.jakoscobslugi.pl w skali od -5 do +5 bez oceny neutralnej 0. Ponadto Klienci opisują swoje pozytywne lub negatywne wrażenia związane z jakością obsługi. Co bardzo ważne - to nie firma rejestruje swój udział w badaniu, ale konsumenci decydują o jej obecności w programie. Grupa oceniających Klientów obejmuje 200 000 osób.

Badanie jakości obsługi w Polsce prowadzone jest od 2008 roku i trwa przez cały rok. Po upływie 12 miesięcy wyłanianych jest 100 najlepszych firm, które zostają uhonorowane Godłem Jakości Obsługi. Tym razem mBank znalazł się w tej klasyfikacji bardzo wysoko, uzyskując jeden z najwyższych wskaźników zadowolenia Klientów z obsługi.

Nagrodę w imieniu mBanku odebrała Marlena Fijałkowska - Naczelnik Wydziału Zarządzania Jakością Obsługi Klientów, która od pięciu lat dba o jakość sprzedaży w mBanku w ramach realizacji programu jakości mQuality. Niespotykanym na rynku bankowym jest fakt, że w skład jej zespołu, od dwóch lat wchodzi 20 Menadżerów Obsługi - ekspertów z jakości obsługi, zarządzających tym obszarem na poziomie regionów.