W kwietniu br. dołączyliśmy do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jako pierwszy wirtualny Bank w Polsce. Niemniej jednak współpracowaliśmy z IAB od kilku lat podczas spotkań i konferencji czy sponsorowania Forum IAB, ponieważ naturalnym środowiskiem dla mBanku jest właśnie internet.
Czym jest IAB Polska?
Interactive Advertising Bureau, czyli IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się największe portale internetowe, przedstawiciele mediów, sieci reklamowych, agencji interaktywnych oraz wielu firm marketingowych. W strukturach organizacja działa 128 firm członkowskich.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać Klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
Uczestnictwo w tym projekcie to dla nas wielkie wyróżnienie i mamy nadzieję, że przyczynimy się wspierania działań służących budowaniu i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji internetu.