powrót

Mamy kolejne Godło Jakości Obsługi!

Godło Jakości Obsługi 2010 dla mBankumBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi i tym samym znalazł się w gronie stu polskich firm najlepiej obsługujących Klientów.

W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.

Godło Jakości Obsługi 2010 otrzymało sto firm, budzących największe uznanie i zaufanie konsumentów. mBank znalazł się w tym zaszczytnym gronie już po raz drugi. W rankingu konsumenckim "Jakość Obsługi", mBank uzyskał również trzecią lokatę w kategorii banki, jednocześnie po raz drugi notując wartość wskaźnika obsługi (46 proc.) przewyższającą średnią wśród wszystkich polskich banków. mBank jest także najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym.

 

 

Badanie zrealizowane zostało po raz trzeci, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Trzecia edycja rankingu zgromadziła 2 mln konsumentów z całej Polski, którzy oceniali ponad 200 branż i kategorii.

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne Klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.

Dziękujemy za Wasze zaufanie.