powrót

Zmiana numeru telefonu do zgłaszania szkód ubezpieczeniowych

Ważna informacja

 

Informujemy, że od dnia 17 stycznia br. ulega zmianie numer telefonu przeznaczony do zgłaszania szkód dotyczących ubezpieczeń:

- domów i mieszkań Go!Direct,
- nieruchomości dla Kredytobiorców BRE Banku SA (nr polisy generalnej: 9000002),
- ruchomości domowych, Odpowiedzialności Cywilnej oraz Home Assistance dla Kredytobiorców BRE Banku SA "Mieszkam Bezpiecznie" (nr polisy generalnej: 9000048).

 

Zmiana numeru spowodowana jest  zmianą dotychczasowego likwidatora na Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

Nowy numer telefonu Centrum Pomocy BRE Ubezpieczenia to: (22) 459 10 00 

Klient po wybraniu powyższego numeru telefonu będzie miał możliwość:

  • zgłoszenia nowej szkody (konieczność podania numeru polisy),
  • uzyskania informacji dotyczącej szkody już likwidowanej (konieczne w tym celu jest posiadanie numeru szkody!)

 

Dla ubezpieczeń dodatkowych do Ubezpieczenia domów i mieszkań Go!Direct: NNW i Pobyt w szpitalu BRE Ubezpieczenia, likwidator i numer telefonu pozostaje bez zmian: Hestia Kontakt: 801 88 44 44, +22 449 10 00 (podając nr polisy)

W przypadku świadczeń Home Assistance (Ubezpieczenie "Mieszkam Bezpiecznie") należy kontaktować się bez zmian z Centrum Pomocy pod numerem telefonu: (22) 205 50 67.