Od 2.12.2024 zaczęliśmy udostępniać nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej – mOkazje zakupy. Co musisz wiedzieć? Podczas realizacji płatności za zamówienia w ramach mOkazji zakupy, dane do przelewu:
•    numer rachunku odbiorcy, 
•    nazwa odbiorcy, 
•    kwota i waluta transakcji płatniczej, 
•    data realizacji zlecenia płatniczego, 
•    tytuł transakcji,
będziemy wypełniać automatycznie. 
Nota prawna
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
			
						powrót
			
				
					
					
					
					
				
				
				
			
			
				
			
				
				
				
				
			
			 
				
					
				
											
			
		
	W aplikacji mobilnej mBanku zamówisz produkty od naszego partnera Morele.net i innych sprzedawców
 
                                             mBank
                                            mBank