Informujemy, że na skrzynki pocztowe rozsyłane są maile z fałszywą informacją o zablokowaniu rachunku w mBanku. Poniżej przykład takiej wiadomości.
 
Zadaniem strony na którą kieruje link w wiadomości jest pozyskanie identyfikatorów, haseł oraz danych karty płatniczej lub kredytowej Klientów mBanku. Jak widać fałszywa strona przypomina stronę mBanku, jednak połączenie z nią nie jest szyfrowane.

 
PRZYPOMINAMY!
mBank nigdy nie prosi o podawanie żadnych danych poufnych, w szczególności:   
- nie wysyła do klientów wiadomości e-mail z odnośnikami kierującymi na stronę logowania do serwisu mBanku, 
- danych kart płatniczych i kredytowych (numer karty, data ważności i kod CVV2), 
- haseł jednorazowych podczas logowania do serwisu transakcyjnego, 
- danych dotyczących Twojego telefonu (takich jak numer, marka i model) w czasie logowania, sprawdzania stanu konta i przeglądania historii operacji, 
- kodu PIN do karty, aplikacji etc., 
- nie wysyła na telefon komórkowy żadnych certyfikatów bezpieczeństwa lub innych aplikacji do zainstalowania.
 
                                             mBank
                                            mBank