Pierwsza w historii kampania społeczna mBanku dotycząca bezpieczeństwa w internecie „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” znalazła się wśród 10 najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych firm w Polsce! To pierwsza tego typu lista, stworzona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 
Nagrody zostały  przyznane podczas 6. Targów CSR w Warszawie, na których mBank był również jednym z wystawców. 
Zwycięską dziesiątkę najciekawszych projektów edukacyjnych, zwiększających świadomość i kształtujących postawy klientów i pracowników, wyłonili w głosowaniu internauci. Dziękujemy również za Wasze głosy! 
Więcej o samej nagrodzie możecie przeczytać na stronie organizatorów.

			
						powrót
			
				
					
					
					
					
				
				
				
			
			
				
			
				
				
				
				
			
			 
				
				
											
			
		
	Kampania bezpieczeństwa ponownie najlepsza
 
                                             mBank
                                            mBank