powrót

Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku

Nowy mBank - czyli jeden z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie projektów w polskiej bankowości - jest już dostępny dla przeszło miliona klientów. Jego użytkownicy chętnie korzystają z rozwiązań dostępnych w nowym serwisie transakcyjnym, mimo alternatywy w postaci dotychczasowego systemu. mBank liczy, że w 2015 r. liczba jego klientów przekroczy 5 mln.Uruchomiony w czerwcu br. serwis transakcyjny został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół BRE. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z nowych rozwiązań, a dotychczas oferowane produkty i usługi obsługiwane są w bardziej przystępny sposób.Z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy - obecnie dostęp do niego ma już przeszło 1 mln osób (zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku).Warto dodać, że dotychczasowi klienci banku, posiadający dostęp do nowego serwisu (osoby, które otworzyły rachunek przed 4 czerwca br.), wciąż mogą korzystać z jego wcześniejszej wersji.Nowy mBank to ponad 200 innowacyjnych funkcji i usprawnień bankowości elektronicznej. Wśród nich znalazły się m.in.:

platforma rabatowa mOKAZJE - pozwalająca zarabiać podczas wydawania pieniędzy;
mNawigacja finansowa - upraszczająca zarządzanie domowym budżetem;
Ekspert online - wirtualny oddział bankowy, umożliwiający video-połączenia z ekspertami banku, z dowolnego miejsca;
mądra wyszukiwarka - oferująca wyszukiwanie tak intuicyjne, jak w internecie;
przelewy przez SMS i Facebooka - dzięki którym nie trzeba pamiętać nr rachunków odbiorców.
Obecnie pod marką mBanku, BRE Bank - trzeci największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów – świadczy usługi bankowości detalicznej on-line. Docelowo, w listopadzie br., nazwa mBanku zastąpi pozostałe marki z Grupy BRE - MultiBank i BRE Bank. Od tego momentu bank będzie świadczyć dotychczasowe usługi pod nowym, wspólnym logo.

Kategorie:

MSP i Korporacje