Szanowni Państwo, w listopadzie tego roku BRE Bank SA zmieni nazwę na mBank S.A. Jest to konsekwencja przyjętej w sierpniu 2012 roku przez zarząd banku strategii na lata 2012-16, której jednym z głównych założeń jest połączenie wszystkich dotychczas oferowanych usług pod jedną, wspólną marką mBanku. O decyzji tej informowaliśmy m.in. za pośrednictwem naszej strony internetowej oraz poprzez publikacje w mediach. Nowa nazwa banku nie oznacza zmiany modelu obsługi klientów. Integrując dotychczasowe marki funkcjonujące w Grupie BRE (mBank, MultiBank, BRE Bank oraz spółki zależne), wykorzystamy nasze najlepsze doświadczenia w pracy dla różnych grup klientów. Nadal do Państwa dyspozycji pozostają doradcy w placówkach w całej Polsce.Proces zmiany nazwy i marki spowoduje natomiast, że w dokumentach bankowych, serwisie informacyjnym, na kartach płatniczych oraz – sukcesywnie w kolejnych latach - w placówkach banku pojawi się nowy logotyp z nazwą mBank. Od 25 listopada 2013 roku wprowadzone zostanie także nowe nazewnictwo wybranych produktów i usług, w tym także systemu bankowości internetowej - iBRE. Od listopada system iBRE zmieni nazwę na mBank CompanyNet. Modyfikacji ulegnie także adres pod którym dostępny będzie serwis (nowy adres: https://www.companynet.mbank.pl) oraz jego szata graficzna i nazewnictwo niektórych opcji menu systemu. Bez zmian pozostanie natomiast jego zakres funkcjonalny, nawigacja i ergonomia. Szczegóły planowanych modyfikacji zamieszczamy w dokumencie „Nowe nazwy produktów”, dostępnym pod linkiem: www.brebank.pl/info/zmiana. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nim. Ważna informacja dla klientów wykorzystujących mechanizm automatycznego księgowania operacji: Konsekwencją wprowadzenia nowych nazw produktów są odpowiednie zmiany w wyciągach bankowych w opisach operacji oraz plikach MT940 i MT942. W związku z tym, zwracamy się z prośbą do Klientów wykorzystujących mechanizm automatycznego księgowania operacji w systemach finansowo-księgowych lub HR o zwrócenie szczególnej uwagi na zmiany opisane w dokumencie "Szczegółowa specyfikacja zasad budowy wybranych opisów transakcji na wyciągach bankowych (wersja informacyjna dokumentu z zaznaczeniem zmian wchodzących w życie od 25.11.2013r).", który jest dostępny pod linkiem: www.brebank.pl/info/zmiana. W przypadku pytań prosimy o kontakt z pracownikami Contact Center pod numerami telefonów:
801 273 273 z telefonów stacjonarnych lub
+48 22 6 273 273 z telefonów komórkowych lub z zagranicy.
Z wyrazami szacunku, Departament Bankowości Transakcyjnej BRE Banku/zespół BRE BankuWięcej na temat zmiany nazwy BRE Banku - www.brebank.pl/rebranding.