powrót

mFestiwal 2012 wystartował: zrób reklamę programu mSaver i walcz o 25 000 zł!

mFestiwal 2012 wystartował: zrób reklamę programu mSaver i walcz o 25 000 zł!W tegorocznej, trzeciej już edycji naszego konkursu reklamowego mFestiwal zapraszamy Was do wykazania się kreatywnością i zgłaszania prac filmowych i graficznych, promujących nasz najnowszy produkt oszczędnościowy - program mSaver. W puli nagród ponad 70 tys. złotych i szansa na pokazanie swojego dzieła szerokiej publiczności oraz profesjonalnemu Jury.




Wasze pomysły na reklamę możecie zgłaszać w dwóch kategoriach: mFILM oraz mBILLBOARD. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 10 prac w dowolnie wybranych kategoriach. Aby to zrobić, należy skorzystać ze specjalnej aplikacji dostępnej na fanpage’u mBanku na portalu Facebook lub poprzez stronę www.mFestiwal.pl. Niezbędnym warunkiem uczestnictwa jest jednak posiadanie profilu w serwisie społecznościowym Facebook.

W pierwszym etapie, trwającym do 5 września br  można zgłaszać prace, które po wstępnej weryfikacji poddawane są ocenie internautów korzystających z Facebooka. Każdy może oddać dowolną ilość głosów na różne prace w trakcie trwania I etapu. Na podstawie liczby głosów oddanych na poszczególne pomysły, do drugiego etapu festiwalu zakwalifikuje się 25 filmów oraz 25 billboardów, które zgromadzą najwięcej głosów. Dodatkowo mBank przyzna pięć tzw „dzikich kart” dla dowolnych prac, które zajęły miejsca poza TOP25 w obu kategoriach, ale prezentują wysoki poziom i zasługują na poddanie ich ocenie Jury.

mFestiwal 2012 wystartował: zrób reklamę programu mSaver i walcz o 25 000 zł!

W drugim etapie 55 prac zostanie poddanych pod głosowanie Jury, które każdą z nich oceni przyznając punkty. mFestiwal zakończy się 21 września.przyznaniem trzech głównych nagród w obu kategoriach.  Twórca najlepszego filmu może liczyć na 25 tys. zł oraz szansę pokazania swojego dzieła szerszej publiczności, czyli emisję spotu w TV, a zwycięzca kategorii „mBillboard” na 10 tys. zł i prezentację swojego projektu na billboardach znajdujących się w największych polskich miastach.

Dodatkowego smaku zmaganiom konkursowiczów doda imponujący skład osobowy Jury tegorocznej edycji mFestiwalu. Wśród jurorów m.in. Xawery Żuławski - uważany za jednego z najwybitniejszych polskich reżyserów młodego pokolenia, reżyser nagradzanego filmu „Wojna polsko-ruska”; Maciej Samcik - dziennikarz ekonomiczny „Gazety Wyborczej”, specjalizujący się w tematyce finansowej oraz Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki). 

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie:www.mFestiwal.pl – nam pozostaje już tylko życzyć Wam dużo świetnych pomysłów, które przypadną do gustu zarówno Waszym znajomym, jak i Jury!

Powodzenia!