Szanowni Klienci,
 
przekazujemy stanowisko banku w związku z ostatnimi utrudnieniami, jakie dotknęły m.in. posiadaczy kart Visa mBanku wypłacających pieniądze w bankomatach sieci Euronet.
 
Operator sieci, obsługujący transakcje gotówkowe, nie zrealizował m.in. części wypłat gotówkowych klientów naszego banku. W praktyce mimo że bankomat nie wypłacał pieniędzy, bank otrzymywał informację, że wypłata została zrealizowana, co skutkowało standardową blokadą tej kwoty na rachunku posiadacza karty oraz późniejszym rozliczeniem operacji.
 
Przypominamy, że Euronet jest niezależną firmą, która jako jedyna dysponuje rzeczywistą wiedzą na temat przebiegu przeprowadzanych operacji.
 
Po wykryciu błędów, firma Euronet zobowiązała się do niezwłocznego anulowania nieprawidłowych transakcji, jednak zwroty pieniędzy zostały dokonane tylko w stosunku do części klientów banku. Obecnie oczekujemy na kolejne zwroty i dalsze wyjaśnienia ze strony operatora. 
Zapewniamy, że wszelkie odwołania przekazywane przez Euronet realizowane są przez bank na bieżąco. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, a o szczegółach będziemy informować w osobnych komunikatach.
 
Uprzejmie przepraszamy klientów za niedogodności związane z wypłatami gotówkowymi w sieci Euronet.
 
			
						powrót
			
				
					
					
					
					
				
				
				
			
			
				
			
				
				
				
				
			
			 
				
					
				
											
			
		
	Stanowisko banku w związku z utrudnieniami dotyczącymi posiadaczy kart Visa
                                            
                                            mBank