powrót
mBank i MultiBank znów najbardziej przyjaznymi bankami
W dwunastej edycji rankingu magazynu Newsweek, typującego najbardziej przyjazne banki w Polsce, mBank po raz drugi uznany został za lidera w kategorii bankowość mobilna, a MultiBank już po raz trzeci z rzędu okazał się jednym z najlepszych banków tradycyjnych. Plebiscyt „Przyjazny Bank Newsweeka 2013” został przygotowany na zlecenie tygodnika przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. Badanie realizowane było metodą tajemniczego klienta, co oznacza, że pracownicy instytutu anonimowo wcielili się w role klientów banków i w ten sposób dokonywali oceny jakości obsługi w polskich instytucjach finansowych. MultiBank od trzech lat triumfuje, zajmując miejsce na podium, w najbardziej prestiżowej kategorii rankingu – „Bank dla Kowalskiego”.Bardzo dobre wyniki zanotował też drugi bank detaliczny w grupie BRE Banku – mBank, otrzymując po raz drugi z rzędu najlepszą ocenę w kategorii „Bank mobilny”.Jedna marka, najbardziej przyjazna bankowośćEfektem połączenia marek Grupy BRE ma być zaoferowanie pod wspólnym logo produktów i usług dla wszystkich grup klientów. Proces rebrandingu w Grupie BRE rozpoczął się w czerwcu od odświeżenia logotypu internetowego mBanku. Zakończy się on 25 listopada, gdy marki BRE Banku i MultiBanku zostaną zastąpione nowym znakiem mBanku. Zmiany dotyczyć też będą nazw spółek zależnych.Pojawienie się nowego logotypu nie będzie oznaczać zmiany modelu obsługi korporacji, klientów dzisiejszego MultiBanku czy bankowości prywatnej. Do ich dyspozycji pozostaną doradcy w placówkach w całej Polsce.