BRE Bank informuje, iż zlecenia zagraniczne złożone przez Klientów zarówno w
formie papierowej, jaki i elektronicznej (za pośrednictwem systemów bankowości
elektronicznej: iBRE oraz BRESOK), i zakwalifikowane do realizacji danego dnia
roboczego, realizowane są do wysokości bieżących sald na rachunkach bankowych (w
ciężar których są one zlecane) i zweryfikowanych w momencie ich realizacji
(obciążenia wymaganymi kwotami) przez Bank.
W przypadku, gdy dane zlecenie Klienta w momencie jego realizacji przez Bank nie
znajduje pokrycia na rachunku, w ciężar którego jest ono zlecane (środki
pieniężne w kwocie mniejszej od kwoty realizowanego zlecenia), zlecenie takie
zostaje przez Bank odrzucone (anulowane), a Klient niezwłocznie o tym fakcie
powiadomiony.
Powtórna realizacja takiego zlecenia wymaga złożenia nowego
zlecenia przez Klienta w Banku, po uprzednim zapewnieniu przez Klienta środków
pieniężnych na danym rachunku bankowym, w wysokości odpowiadającej kwocie tego
zlecenia wraz z należną Bankowi z tego tytułu prowizją lub opłatą.
powrót
Postępowanie BRE Banku ze zleceniami zagranicznyminieznajdującymi pokrycia na rachunkach bankowych Klientów