powrót

Kontakty w sprawie zgłaszania szkód powodziowych

Zmiana czasu z zimowego na letni

Osobom poszkodowanym w wyniku powodzi, podajemy numery telefonów w sprawie zgłaszania szkód dla polis OC/AC i nieruchomości.

OC/AC:

- mDirect, szkody likwiduje BRE Ubezpieczenia, 801 884 444 (z telefonu stacjonarnego) lub +22 449 10 00 (z telefonu komórkowego lub zagranicy)
- Benefia (+48 22) 212 20 30 lub 801 080 300
- HDI, należy skontaktować się z najbliższą placówką HDI (TUiR Warta).

Nieruchomości:

- Go!Direct i BRE Ubezpieczenia TUiR szkody likwiduje Bre Ubezpieczenia, 801 884 444 (z telefonu stacjonarnego) lub +22 449 10 00 (z telefonu komórkowego lub zagranicy)
- Generali,  801 343 343 lub  (+48 22 543 0 543)

W przypadku dodatkowych pytań w sprawie szkód, została uruchomiona specjalna Infolinia BRE Ubezpieczenia TUiR pod numerem +48 22 444-7005, która będzie pomagała w przypadku problemów ze zgłoszeniem szkody.

 


 

Klienci, którzy wykupili ubezpieczenie dodatkowe Assistance przy ubezpieczeniu mDirect lub posiadają ubezpieczenie Mieszkam Bezpiecznie (ubezpieczenie ruchomości domowych, OC oraz Home Assistance) do kredytu lub pożyczki hipotecznej, mogą otrzymać nieodpłatną dodatkową pomoc zorganizowaną przez sztab kryzysowy Europ Assistance Polska.

Pomoc obejmuje:

- dostęp do całodobowej infolinii, w tym medycznej
- organizację zakwaterowania zastępczego
- organizację pojazdu zastępczego
- organizację transportu dobytku i zwierząt domowych do schroniska
- organizację wizyty lekarza lub pielęgniarki
- nieodpłatną dostawę leków

Numer telefonu, pod którym można uzyskać pomoc assistance znajduje się na polisach ubezpieczeniowych.

W przypadku ubezpieczeń Assistance przy mDirect w polisie podany jest nr telefonu do Hestii:
58 766-34-44, gdzie po wysłuchaniu komunikatu należy wybrać tonowo pomoc Assistance.

W przypadku ubezpieczenia MIESZKAM BEZPIECZNIE w zakresie świadczeń Assistance należy kontaktować się z Centrum Pomocy pod nr telefonu 22 205-50-67.