Przed nami długi weekend. Wy odpoczywacie, my w tym czasie przeprowadzamy prace modernizacyjne, które spowodują niedostępność wybranych usług w mBanku.
W związku z tym, w nocy z 11 na 12 listopada br. (z piątku na sobotę), w godzinach 01:30 – 06:00 nie złożysz wniosku. 
Przerwa nie będzie miała jednak wpływu na działanie serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Standardowo zapłacisz też kartą, wypłacisz gotówkę z bankomatu, skorzystasz z wpłatomatu. 
Natomiast w nocy z 12 na 13 listopada br. (z soboty na niedzielę), pomiędzy godzinami 02:00 – 06:30 nie zapłacisz kartą w sklepie, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu. 
W godzinach 02:00 – 06:30 nie zalogujesz się również na swoje konto w internecie i w aplikacji mobilnej, a pomiędzy 01:30 – 07:00 nie złożysz wniosku. Nie skorzystasz też z usługi BLIK. 
Dzwoniąc na mLinię oraz kontaktując się za pośrednictwem Eksperta online uzyskasz informacje o naszej ofercie, jednak nie zrealizujesz operacji.
 
Prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
			
						powrót
			
				
					
					
					
					
				
				
				
			
			
				
			
				
				
				
				
			
			 
				
					
				
											
			
		
	Przerwa w dostępie do mBanku
                                            
                                            mBank