10 stycznia 2017 r. zmienią się zasady rozwiązywania sporów bez udziału sądu. Fachowa nazwa to ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 
Zgodnie z ustawą, do regulaminu reklamacji dodaliśmy adresy stron internetowych Rzecznika Finansowego i Arbitra Bankowego. Na stronach tych znajdą Państwo informacje o procedurze rozstrzygania sporów z ich udziałem. 
Mogą z nich Państwo skorzystać w przypadku nie zgodzenia się z decyzją o rozwiązaniu reklamacji. 
Nowy regulamin znajdą Państwo na stronie internetowej mBanku, w sekcji Informacja dla klienta. Zmieniony zapis umieściliśmy w ostatnim paragrafie regulaminu (§11 ust. 2 pkt 5). 
Zmieniony regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A będzie obowiązywał od 9 stycznia 2017 r.  
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A 
 
			
						powrót
			
				
					
					
					
					
				
				
				
			
			
				
			
				
				
				
				
			
			 
				
					
				
											
			
		
	Uzupełnienie regulaminu reklamacji (zmiany w prawie)
 
                                             mBank
                                            mBank