powrót

Wiosenne zmiany w automatycznym serwisie telefonicznym

Automatyczny serwis telefoniczny mBanku

Po ostatnich zmianach w Automatycznym Serwisie Telefonicznym, które miały miejsce w styczniu br., mBank udostępnia kolejną funkcjonalność dla swoich Klientów.

10 kwietnia br. Automatyczny Serwis Telefoniczny zostanie rozbudowany o obsługę kredytów.

Klienci posiadający te produkty, po identyfikacji w menu głównym będą mieli możliwość (po wybraniu "4" z klawiatury telefonu) sprawdzenia aktualnego zadłużenia, kwoty i daty najbliższej spłaty raty swoich kredytów.

Funkcjonalność działa dynamicznie - obsługa kredytów nie będzie prezentowana, jeżeli Klient nie posiada tego typu produktów.

Dodatkową zaletą w menu obsługi kredytów jest grupowanie produktów pod względem kategorii
(w przypadku, gdy Klient posiada ich więcej niż pięć).

Przykładowo- dla posiadacza trzech KREDYTÓW gotówkowych i trzech hipotecznych system pogrupuje je w odpowiednich podmenu, tak aby znalezienie danego produktu było łatwiejsze. Jeżeli kredytów tego samego rodzaju będzie więcej niż osiem, informację o kolejnych klient będzie mógł uzyskać u Operatora mLinii (801 300 800, 42 6 300 800).

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, którzy nie posługują się językiem polskim, mBank udostępnia również telefoniczną obsługę w języku angielskim. Po nawiązaniu  połączenia z mLinią, wystarczy w menu początkowym wybrać z klawiatury telefonu "9" ("For english press nine"). Obsługa w języku angielskim jest dostępna codziennie w godzinach 08:00-22:00.