powrót

Konto w komórce - mobilny serwis transakcyjny mBanku

konto w komórce - mobilny serwis transakcyjny mBanku

 

Ile razy zdarzyło Ci się wybrać do sklepu na zakupy, podczas których uświadomiłeś sobie, że nie wiesz, czy masz wystarczającą ilość pieniędzy na koncie? Ile razy znalazłeś się w sytuacji, kiedy nagle potrzebowałeś wykonać przelew do jednego ze swoich przyjaciół, jednak w danej chwili nie miałeś komputera "pod ręką"?

Tego rodzaju sytuacje można uznać już za przeszłość, ponieważ w mBanku możesz już skorzystać z dostępu do konta w komórce 24 godziny na dobę bez względu na to, gdzie się aktualnie znajdujesz. Wszystko to dzięki "lekkiej" wersji serwisu transakcyjnego, zoptymalizowanego pod urządzenia mobilne.

Mobilna wersja serwisu została przygotowana z myślą osobach korzystających z telefonów wyposażonych klawiaturę, jak i dla urządzeń z ekranem dotykowym. Wersje mobilnego serwisu transakcyjnego w obu powyższych przypadkach różnią się od siebie wyglądem pozwalając na maksymalne uproszczenie jego obsługi.

 

Mobilna wersja serwisu transakcyjnego automatycznie rozpozna, jaki profil najlepiej odpowiada Twojemu urządzeniu. Jeżeli Twoje urządzenie nie zostanie jednoznacznie rozpoznane, na dole ekranu pojawi się specjalny link informujący o możliwości "ręcznej" zmiany profilu na "dotykowy" bądź "tekstowy".

Konto w komórce będzie dostępne dla wszystkich Klientów mBanku, którzy posiadają aktywny kanał dostępu do banku - internet.

Logowanie do mobilnego serwisu transakcyjnego będzie odbywać się z podaniem tego samego loginu i hasła, które obowiązuje podczas korzystania z "tradycyjnej" wersji systemu transakcyjnego przez strony www.mBank.pl

Do czasu pojawienia się w mBanku alternatywnej do haseł smsowych i jednorazowych metody autoryzacji, która usprawni pracę na urządzeniach mobilnych, użytkownik będzie miał dostęp wyłącznie do operacji nie wymagających potwierdzania np. spłata karty kredytowej, założenie lokaty itp. lub świadomie z niej zrezygnuje, np. przelew do odbiorcy zdefiniowanego.

Korzystając z bankowości mobilnej mBanku będziesz mógł między innymi:

 

W ramach działu RACHUNKI:

  • sprawdzać na bieżąco stan swoich środków zdeponowanych na rachunkach,
  • przejrzeć listę operacji (historię) na rachunkach,
  • wykonywać przelewy do zdefiniowanych wcześniej odbiorców,
  • sprawdzać blokady oraz zawieszenia na rachunkach,
  • sprawdzać listę operacji zaplanowanych na rachunkach,
  • weryfikować zlecenia stałe,
  • wykonywać zdefiniowane doładowania telefonów.

 

W ramach działu KARTY:

  • weryfikować szczegóły kart debetowych jak i kredytowych,
  • sprawdzać aktualne limity kwotowe jak i ilościowe,
  • spłacać karty kredytowe,
  • sprawdzać operacje bieżące oraz blokady na kartach.

 

W ramach działu KREDYTY:

  • weryfikować szczegóły przyznanych kredytów,
  • sprawdzać historię operacji.

 

W ramach działu INWESTYCJE:

  • sprawdzić posiadane fundusze inwestycyjne, papiery wartościowe,
  • sprawdzić operacje zaplanowane oraz zlecenia stałe,
  • sprawdzać historię funduszy inwestycyjnych,
  • sprawdzać historię papierów wartościowych (historia zleceń, transakcji, finansowa).
  • weryfikować listę i parametry LOKAT strukturyzowanych.

 

W ramach działu LOKATY:

  • sprawdzać aktualnie posiadane lokaty,
  • zrywać oraz zakładać nowe lokaty.

 

W ramach Oferty dla Ciebie:

  • sprawdzać oferty specjalne przygotowane specjalnie dla Ciebie.

 

 

Powyższe funkcjonalności to dopiero początek, ponieważ cały czas trwają intensywne prace nad kolejnymi, o których będę pisał już niebawem.

Czekamy na Wasze opinie i sugestie w komentarzach do tego artykułu oraz na forum mBanku w wątku "Konto w komórce - mobilny serwis transakcyjny mBanku"

 

 

Jak wykonać przelew poprzez mobilny serwis transakcyjny?

 

 

Jak doładować telefon poprzez mobilny serwis transakcyjny?