Potrzeby, a rzeczywistość
Prowadzisz swoją firmę jak najlepiej, ale czasem codzienne obowiązki, terminy i stosy dokumentów przerastają Cię? Po całym dniu pracy każdy przedsiębiorca potrzebuje chwili wytchnienia i poczucia, że o niczym nie zapomniał. Pomóc Ci w tym może Centrum Zadań dla małych i średnich przedsiębiorstw – narzędzie, które znajdziesz w systemie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
Dzięki niemu będzie Ci łatwiej:
- kierować firmą,
- kontrolować zadania i terminy z tym związane,
- efektywnie organizować pracę i skutecznie zarządzać czasem.
Nasze rozwiązanie pomoże Ci zaplanować formalności z odpowiednim wyprzedzeniem.
W czym pomoże Ci Centrum zadań?
W planowaniu wydatków
Planowanie bieżących i przyszłych wydatków pozwoli Ci skutecznie kontrolować finanse. Zmniejszy również prawdopodobieństwo, że przeoczysz istotny dla Twojej firmy termin. Dzięki odpowiedniej organizacji skrócisz czas, który poświęcasz na cykliczne planowanie wydatków. Po wdrożeniu dobrego planu nie będziesz co miesiąc martwić się wydatkami i na nowo ich planować. W Centrum Zadań ustalisz priorytety i zadania, które chcesz zrealizować w pierwszej kolejności.
W kontrolowaniu finansów
Będziesz otrzymywać powiadomienia o cyklicznych płatnościach i o aktualnościach z branży finansowej np. dotyczących zmian w podatkach. Nie przeoczysz ważnych terminów i nowych rozwiązań finansowych. Będziesz miał dostęp do kalendarza, w którym znajdziesz terminy płatności, np. do ZUS-u czy US. Jeśli zapiszesz zadanie, dostaniesz przypomnienie o jego realizacji.
Opłata za ZUS jednym przyciskiem w aplikacji? To możliwe!
A do tego… nowość! Wprowadziliśmy funkcję przypomnienia o zapłacie ZUS-u, która pozwala przelać składkę od ręki w aplikacji mobilnej. Wszystko po to, aby cykliczne obowiązki zajmowały Ci jak najmniej czasu.
Jak to działa?
Aplikacja przypomni Ci o płatności ZUS-u, a przelew zajmie Ci dosłownie chwilę. Otrzymasz przypomnienie o płatności do ZUS-u. Po kliknięciu w nie wpiszesz odpowiednią kwotę. System przekieruje Cię do automatycznie uzupełnionej formatki przelewu, a Ty jedynie zautoryzujesz przelew.
A co dalej?
Jeśli szukasz dodatkowych możliwości optymalizacji, sprawdź mOrganizer finansów. Dzięki niemu m.in.:
- wystawisz dowolną liczbę faktur bez limitu, a mOrganizer przypilnuje terminów płatności i wyśle przypomnienia do Twoich klientów
- będziesz na bieżąco wiedzieć, za co musisz zapłacić, bo system automatycznie połączy faktury z płatnościami
- zrobisz zdjęcie faktur kosztowych, a system odczyta z nich dane i przygotuje przelew do zatwierdzenia
- na podstawie faktur system automatycznie wyliczy i wygeneruje dokumenty, takie jak zestawienia KPIR, rejestr VAT, deklaracje VAT i inne.